اعلاشویی فرش در قالیشویی کردان

اعلاشویی فرش از جمله مهم‌ترین خدمات قالیشویی در کردان است که تفاوت‌های ویژه با روش‌های شستشوی معمولی فرش‌ها دارد و از روش‌ها و مواد منحصربه‌فردی برای تمیز کردن آنها استفاده می‌شود. این روش معمولاً هزینه‌های بیشتری نسبت به روش‌های معمولی دارد و به همین دلیل معمولاً برای فرش‌های نفیس و گران‌قیمت مانند فرش‌های دستبافت و تابلو فرش‌ها استفاده می‌شود. در ادامه مطلب به بررسی کامل اعلا شویی در قالیشویی کردان و ویژگی های آن پرداخته می‌شود.

اعلاشویی فرش با شستشوی معمولی چه تفاوتی دارد؟

اعلاشویی فرش در قالیشویی کردان می‌تواند با سایر روش‌های سنتی و مکانیزه تفاوت‌های ویژه‌ای داشته باشد. از جمله مهم‌ترین تفاوت‌های اعلاشویی با سایر روش‌های شستن فرش می‌تواند موارد زیر را عنوان کرد

  • بارزترین تفاوت روش اعلاشویی با روش‌های دیگر تعداد دفعات شستشو است. در روش‌های دیگر فرش‌ها معمولاً فقط یک بار شسته می‌شوند اما در روش اعلاشویی این کار دو مرتبه انجام می‌شود و در صورت درخواست مشتریان نیز تعداد دفعات شستشو می‌تواند افزایش پیدا کند. فرش‌هایی که به صورت بلند مدت شسته نشده باشند ممکن است آلودگی بیشتری جذب کرده باشند.
  • در روش اعلاشویی از مواد شوینده متفاوت و منحصربه‌فردی استفاده می‌شود. این مواد می‌توانند علاوه بر تمیز کردن فرش‌ها باعث نرمی و لطافت بافت و الیاف فرش‌ها شده و در نهایت به حفظ کیفیت آن کمک کنند.
  • در روش اعلاشویی فرش و چنانچه لازم باشد عملیات سفیدشویی و لکه‌برداری نیز انجام می‌شود در حالی که در روش‌های معمولی این کار انجام نخواهد شد.
  • شستشوی فرش دستباف و ماشینی با روش اعلاشویی می‌تواند در حفظ سلامت و کیفیت آنها مؤثر باشد چرا که این روش توسط نیروهای متخصص، تجهیزات مدرن و مواد نانو و منحصربه‌فرد انجام می‌شود.

برای دریافت خدمات قالیشویی در شهر جدید هشتگرد و کردان و همچنین سایر مناطق حومه می توانید با مراجعه به سایت قالیشویی کردان به نشانی www.kordan-cc.com از طریق تلفن های درج شده با کارشناسان قالیشویی کردان در تماس باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد